Oon taas niin ahkerasti päivitelly että huh huh :) nytki pitäis siivota, mutta oon yksin kotona niin aattelin vähä laiskotella :D

Viime viikko vierähti tosiaan suomessa :) Keskiviikkona kirjoitin yhteiskuntaopin ! Oli oikestaan aika kivaa, vaikka olin ihan paskat housut -kirjaimellisesti :D ja ramppasin koko ajan vessassa,jeij. Tässä tällä viikolla soittelin sitte lukiolta tuloksia ja 32 pistettä vaan tärähti :) Ainaki kahdesta tehtävästä täydet 6 pistettä, moro !! Jokeri vähä ärsyttää ku siitä tuli vaan 6, mutta toisaalta Nato asiat ei ollu ihan hallus... luulin silti keksineeni vähä enemmän asiaa :) samaten perintötehtävä jonka ajattelin menneen 100 prosenttisesti oikein, niin 5 pojoo... no joo. jos jokeri ja perintötehtävä nousis yhdellä niin.... ÄLLÄ :D no ei. Oon ihan sika sika sika tyytyväinen jos tuo pysyy E:ssä ! Oon aika kettu vois sanua ;)

Laura oli ihana ja tuli hakemaan mua koululta kirjotusten jälkeen. Käytiin kaupas ja laura teki mulle jotain... cannelloneja? Oli hauskaa ja ne oli tosi hyviä :) pitäis kattoo jos niitä bongais täältä saksastaki...

Torstaina lähettiin Äipän kaa Tiinan työ seinäjoelle... Metsästettiin verhoja ja katteltiin mulle vähä uutta läppäriä.. Ei löytyny kumpiakaa. :) Tiina oli hieman kanuunassa mutta käytiin kuitenki Amarillos syömäs... oli ihan hyvää vaikka mun kastike oli hieman valkosipulista, vaikkei pitäny ja lihakaa ei oikein houkutellu :D Perjantaina tiina heitti mut kotimatkallaan Jennyn työ :) jeij ! Juteltiin kaikkia kakkajuttuja ja illalla se heitti mut Jennalla ja lähti töihin. Jennan kanssa katottii Dark Angelia !! :P mutta jaksot jäi pahasti kesken... :/ Seuraavassa hetkessä olinkin melko tujuissa ja olimme Jennyn kanssa Onnelassa... ehee :D oli ihan jeeeeees :P

Iskä ja äiti taikoi taas herkkuja pöytään lauantaina ja oli vaan niiiin ihanaa olla kotona... Ei huvittanu millää pakata ja kohdata karua totuutta saksaan paluusta... Mut niin se sunnuntai koitti ja onneks Mauri oli vastassa kentällä<3 (no ei ollu, ku kone yli puoli tuntia etuajas ja Marski tuli junalla..)


Viikko tääl on kulunu odotettua paremmin... Ajattelin että on ihan tuskaa taas tulla takasi paska hommiin... Onneks Maurilla on ollu tää viikko lomaa niin ollaan tehty iltasin vähä kaiken näköstä. Maanantaina käytiin Harpurissa kattoos Schopaholic leffa. En tiedä mikä se on suomeksi. Mutta en suosittele :D Marski tais tykätä siitä enemmän ku mä, mutta se oli niin PEINLICH. elikkä hävetti ! vihaan sellasia leffoja ku saa hävetä jonku puolesta... Tiistaina pääsin pitkästä aikaa cheeppareeneihin. Jouduin taas nouseen jossain paska ryhmäs... paitsi yhdes vaihees heitin vähä tiktakkia suoraan stretsiin :DD Sitte keskiviikkona päästiin Fredden työpaikalla kattoon leffaa !!! Fredde työskentelee siis sellases.... "teatteris" jossa on joku pari sataa istumapaikkaa... hän hoitaa valoja ja ym ym... Istuttiin siel nelistään ylhäällä ja katottiin KAUHULEFFAA. Oli niin kriminaali olo heti ku mentiin sinne. joka paikas ihan pimeetä ja se paikka on niin iso ja hukkasin melkein itteni ku kävin vessassa... ! Se oli aikas coolia :) Leffa oli Edenlake. en suosittele, oli tyhmä ja ahdistava. Eilen, torstaina tuli sit huippumalli telkasta :) parasta viihdettä.Nyt mun pitäis kohta lähteä hakeen Fieteä sieltä sen sisäoppilaitokselta... Perseestä ajaa taas navigaattorin varas, johonki ei mitää hajua minne... ja vieläku löyty kaks eri osotetta sille koululle... mutta puuh. enköhän mä selviä. toivottavasti ei oo hirveesti ruuhkia. joku tunti sinne vissiin kestää ajaa...

Lauantaina pitää sitte ajaa Winseniin :) ja siellä teen sellasen saksan kokeen, josta saan sit jonku sertifikaatin... (en tiä onko suomen kielen sana :D) toivotaan et se menee hyvin... aika paljo oon harjotellu, mut viel tänään illalla vois tehdä jonku kuullunymmärtämisen ja kerrata jotain hyviä lauseita :) semmoosia. auf wiederhören !