eilen oli toiset cheeppaharkat ja oli aika jänskää !! oli kiva ku ehdinki ajois sinne ettei tarvinny mennä myöhäs sillai hei oon nolo teen tääl omaa lämppää :) tehtiin aluks aika kauan alkulämppää aerobicia ja sellaasta heilumista. sit venyteltiin, aika kauan... sit treenattii hyppyjä sillai hassusti maas, oli kivaskaa :) ku ruvettiin tekeen nostoja ja se valkku käski yläihmisten ja nostajien mennä eri puolille, kävelin tietty sinne nostajien puolelle, mut heti ku se huomas se sano et äppäppää meeppä tonne nousijoitten kaa :) Oli aiva rentua taas. mun ryhmäs oli kaks poikaa. Dennis oli mulla taas takana ja se on aika kone... :) oli kiva ku mun piti tehdä basket toss:ia ja olin sillai hei, en oo koskaa tehny tätä ! niin Dennis vaa et "hyppää pukille" :D et noni nyt kokeilet sit :) lentelin sit vaa ! oli rentua. jännä ku ei pelota oikeen yhtää. tietty vähä jänskää että oonkoha ihan paska vai en, mut ei sillai muute. Teen vaa parhaani niinku tekisin alhaallaki... äitin kans just tuumattii et se on ehkä parempiki mun hartioille toi yläihmisen touhu... sain kuitenki eilen kivasti turpiini ku myöhemmin nostettiin tyttöryhmillä... huules mustelma sisäpuolella. ja selkäranka on aika ilikiästi palanu.. mut ei onneks oo lihakset ny ihan niin koomas ku ekan kerran jälkeen. hyvä niin :) treenien lopuks valmentaja pyysi mua sivummalle.... JA SE KYSY HALUANKO OLLA JOUKKUEES JA MENNÄ SAKSAN MESTARUUSKISOIHI !!  olin sillai vähä et hell yeah :) toivottavasti riittää vaa aika ja sillai :) aika rentua jos nousen siel kisois :DD hah ! tekis mieli nauraa. se valkku pyysi mun cheeppavideoita jos haluisin näyttää ... aika kivaa :)