Oon kattonu olympialaisia joka tilaisuuden tullen niin en oo taas päivittäny yhtää :) eipä oo kyllä juuri mitää erikoista tapahtunukkaa... Oon ollut töissä tällä viikolla nyt joka päivä ja viime viikollaki aika paljon... Lapset ei oo tääl niin homma on aika tylsää... siivoan, silitän, imuroin, kävelytän koiria, käyn kaupoissa...  Oon tosiaan saanu nyt oman huoneen tuolta kellarista, jeij. siel on ihan sika kylmä ja haisee home/paska... :D mun huonees on joku rumin kirjahylly mitä oon koskaa nähny :D oon yrittäny täyttää sitä parhaani mukaan ettei sitä kamalusta huomais sieltä alta.. oon ostanu joku kakskyt valokuvakehystä, joissa on vasta Annan ja Heidin yo kuvat (ihania<3) lisäks mulla on pieni sänky, missä kamala vihreä päiväpeitto, joka sopii ihanasti sen punertavan kirjahyllyn, ruskean lattian ja valkoisten verhojen kaa... Mulla on siellä kuitenki telkkari... joka ei kyllä viel toimi :P äiti osti mulle sinne sellasen ihanan hajustimen, en oo viel aloittanu sitä ku en nyt nuku siel... lisäks ostettiin hieno lampunvarjostin, pieni karvamatto ja semmoosta... Kylppäri on mulla tosi hieno ! ihanan ruskehtava, upea suihku, OMA SAUNA ja muutenki kiva :)

Sabine etti mulle eilen sellaisen Ducks Cheerleading seuran... ne harjoittelee kesällä Hampuris yhdessä puistossa... niillä on kyllä tosi tyhmästi perjantai iltaisin treenejä, mutta ajattelin nyt perjantaina mennä ainaki kattoon... Haluaisin mennä yksin mut tarviin Mauria että löydän sinne...

Lauantai iltana olin Lennyn tyttöystävän Steffin kanssa kahdestaan Hampurin Domissa, tivoli tai joku sellane :) Aluks oli hassua kun Steffi puhui saksaa ja mä englantia.. Steffi on tosi kiva :) Se on varmaa eka tyttö joka puhuu mulle, mutta ku sanoin siitä sille se sanoi ettei Lennyn ja Moritzin tyttökaverit puhu sillekää ! hah, en oo yksin !! Kuitenki, oli tosi kivaa siel ja sitten illalla mentiin viel Ardntin luo...