Aamu oli nyt jo normaali. Tein kaikkia hommia tässä, mitä yleensäkkin. Kävin koiran kanssa jo varemmin lenkillä ja sitten vielä uudestaan kolmen maissa. Olin iltapäivästä melkein koko ajan yksin. Brita ja William lähti Hampuriin kahden maissa ja jäin odottelemaan tänne että Friederike tulisi kotiin ja voisin sanoa hänelle kaikkea mitä pitäisi tehdä kun hän on yksin kotona. Olin juuri lähdössä puoli neljän maissa Maurin kyydillä ku Friederike tuli kotiin jonku pojan kanssa ;) ja onneks olin vielä paikalla kun hänellä ei ollu avainta !

Lähdettiin Maurin kanssa Hampuriin... Junassa tavattiin Jullian, Viktor Berliinistä, Jannis ja HaRpurissa Lena. Kävin Lenan kanssa ostamassa Williamille kortin ja synttärikarkkeja ja ostettiin vähän juomista. Sitten suunnattiin Hampuriin... Eka juna oli okei mut heti ku näin sen toisen niin iski pakokauhu. Se oli niin täynnä ! mua niin ahdistaa tollaiset paikat mis on kauhee tungos ! ihmiset ryntäs sinne ja puolet jäi oveen väliin. Eka juna jätettiin suosiolla väliin mut sit mentiin toiseen... Se oli kyl ihan järkyttävää ku hyvä ku pysty hengittään ku ei ollu keuhkoilla tilaa laajeta !!!

Tuskallisen junamatkan jälkeen oltiin sit Hamburg Fan Fest:llä... sponsored by Kia :P vittu mikä ryysis ! oikeesti mul ei ollu varmaan koko aikaa edes jalat maas ku leijuin siel vaa... hyvä puoli oli et sai koko ajan nojata johonki :D mut oikeesti... olin niin pissed off ku päästiin sisälle jonku tunnin odottelun jälkeen ! ja sit... dadaa... helvetin iso jalkkisscreeni edessä ja sellainen kaks tuntia seisomista ! wuhuuu ! lisäks kaikki yli-innokkaat fanit halus maalata mun naaman jollain typerillä Saksan väreillä... Mut Julle on kyl niin hauska :) se huuteli siel koko ajan SAKSA,SAKSA... ja sit kaikki oli sillai wooot, niin se rupes aina selittään että meitsi on suomesta ja se tarkoittaa Deutschland suomeksi ! Hih :) Viktor oli myös kiva, en ollut nähny sitä ennemmin

.1642249.jpg