Aamulla olin yksin kotona. Kävin Dannoverin kanssa lenkillä, petasin lasten pedit, siivoilin keittiöitä ja sellaista järjestelyä. Pojat tuli aika varhain koulusta, William jo yhdeltä. Ennen Britan tuloa oli oikeastaan aika tylsää, tai sellasta vaivaantunutta, koska en oikein tienny mitä tehdä :/ sitten kun Brita tuli olikin sitte vähä kiire. Brita on välillä niin pikkutarkka ja haluaa et asia tehdään just eikä melkein niinku hän tahtoo... Brita näytti mulle mitä voin tehdä pyykin kanssa vaikka sanoikin että yleensä HÄN pesee pyykit, okei okei. Vietiin poikia Golf kentällä viiden maissa ja sen jälkeen käytiin ostoksilla.. Kun Brita kysyi teenkö ruokaa ja et mitä tarviin siihen niin olin vähä et woot, en oo mikää resepti kirja ! sit ku ehdotin et vaikka spagettia ja jotain kastiketta. Niin se oli et, ei... mä teen sitä vaan ku oon kiirees ja ilmoitti et hän tekee ruoan. Nice. Kaupan jälkeen Friederike autto mua purkaan ostoksia ja tein lapsille valmiiksi leipiä iltaa varte...

Illalla kuuden maissa työt loppu ja Moritz tuli hakeen mua. Katottiin leffa I Am Legend ja se oli oikeastaan aika kiva. Oli niin kiva välillä rentoutua ja makoilla vaan Maurin sängyssä kun täällä en oikein osaa vielä olla... muutenki oli ikävä Mauria.. jotain tuttua ja turvallista :) olin ehkä vähä down/masentunu ku menin sinne just ku tuntu et Britan kanssa ei menny tänään aiemmin niin hyvin ja et teen kaiken väärin..

Kun tulin kotiin yhdeksältä oliki taas kaikki tosi kivasti :) Brita kiitteli ku autoin häntä vielä illalla pyykkien kanssa ja muutenki hän oli taas paljo rennompi.