En ookkaa hetkeen kerinny päivitellä... Oikeesti tällä viikolla oon tehny töitä niinku pieni eläin... Joka päivä tyyliin kahdeksasta ilta seitsemään... Ja vaikkei se ny sillai raskasta ookkaa ja välillä on aina vapaata niin se on rasittavaa ku pitää olla koko ajan "saatavilla" ja yksi päivä ajoin joku kymmenen kertaa yhden saman välin... On kyl paljo kuskaamista nyt ku sain ton auton... Ja Brita vissii luulee et kuskailen niitä ihan mielelläni koko iltapäivän ja ILLAN. Se kyl sano et jos tällä viikolla tekisin vähä enemmän ku sit on aika kauan lomaa... kattoo sit millasta se on taas ku koulut alkaa kersoilla :)

Oon käyny joka päivä pari kertaa Dannin kanssa lenkillä... Se on oikestaan aika tylsää.. ja se osaa kyl välillä olla niin hankala. Oon kokkaillu kaiken moista... tein itse lohkoperunoita uunissa ja ne oli tosi hyviä. Lasagnea ja yhtenä päivänä lihapullatomaattikastiketta ja spagettia..

Keskiviikkona Saksa pelas Turkkia vastaan jalkkista... Se oli semifinaali ja ne voitti ja sunnuntaina finaali :D oli hiukka kova meteli Maurin tykönä... Siel oli Maurin vanhemmat, Lena, Rene, mä ja Mauri. Lenny, sen tyttöystävä, sen vanhemmat ja pikkusisko, Jannis, Jullian, Arndt ja joku... Kristina ... oli aika jänskä peliki muuuuuute :P Mauria harmittaa vähä ku ollaan sunnuntaina suomes... sit sitä peliä ei kuitenkaa edes näytetä :D no eiköhä ??

Mun pitää nyt huomennaki tehdä jotain hommia... Yhdeksältä viedä Christiania... ja käydä kaupassa Friederiken kaa... mut toivottavasti pääsisin tänään Maurin luo yöks. Tällä viikolla ei olla oltu yhdes juuri yhtää.. :/ Huomenna meen laittaan kynsiä :)

Anteeksi, ku en oo mailannu kellekää... <3