Siirränkin nyt blogini tänne vuodatukseen aivan Tiinan mieliksi, ja tietysti kommenttien toivossa :D

 

9.6 Maanantai

Au pair :P

Nyt ollaan siis täällä Saksan maalla :)

Moritz haki mua eilen lentokentältä ja mä sain kunnian ajaa kotiin Bremenistä :P Se meni kyl yllättävän hyvin vaikka autobahn oli ihan täynnä ja mulla oli korkkarit :D Siel mä vaan ajelin: "ei nopeusrajoitusta" :) Maurin tykönä syötiin ja sit Brita soitti. Sen jälkeen heitettiin mun kamat tänne Britan luo, lapset ei ollu kotona joten menin takas Maurin luo. Brita on ihana ku se koko ajan ajattelee et haluan olla Maurin kaa.. :)

Yö meni hyvin, mun ei tarvitse herätä ku lapset lähtee kouluun, koska Brita herää tekeen töitä kuitenkin. Tämän päivän Brita on ollut kotona ja näyttänyt mulle kaikkea... Opettelin tiskikoneen käyttöä, vietiin pulloja kauppaan ja näin missä lapset käy koulua ja missä Brita käy yleensä ostoksilla... Kaikki hommat hoituu Buchholzissa, jos kirjoitin oikein en nyt jaksa tarkistaa :) Kaupasta tulon jälkeen autoin tietenki tyhjään auton ja sit tehtiin yhdessä välipalaa lapsille. William tais juuri tulla koulusta (toinen pojista, perjantaina 14 vuotta) muut tulee tunnin päästä. Oon myös kastellut kukkia ja Brita on selittäny kaikkea mitä voin tehdä huomenna kun hän menee töihin :) Täytyy kokata huomenna yksin ;)

Kääk, akku loppuu. Mauri varmaan soittaa pian ja voitais mennä yhdessä ulos koirien kanssa :) Ne on suloisia :)
 
 
 
 
3.6 Tiistai
 
Valmistelut koskien tulevaa Saksan lähtöä ovat täydessä käynnissä ja paljon on vielä tehtävää. Tänään olin tyhjäilemässä kämppää, joskin ihan hetken ja taas tulin auto täynnä kamaa sieltä takaisin... Outoa, koska kämppä tällä hetkellä on suurinpiirtein tyhjä. Vielä pitää tuoda matot, verhot, taulut, viedä lehdet kierrätykseen ja imuroida koko mesta. Tänään hain myös Kauhajoen pankeista rahat... niistä yhteensä 115€. Paria tonnia huitelee tuo yhden päivän saldo ;)

Vielä olisi kova urakka Yo-kuvien kanssa edessä... Kavereille haluaisin jotain teettää perjantaihin mennessä. Pitäisi hakea kaikkien ylioppilaitten kuva kuvaamosta ja samoin omat koevedokset. sitten päättää niistä että montako ja mitä laitetaan... millainen kiitos-kortti... apua ! Tässä on enää pari päivää aikaa tuohon kaikkeen kun huomenna menen toiv. seinäjoella ja lauantai humahtaa serkkujen juhlissa !