Turkki 21- 28.9<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Kolmelta yöllä herätys ja nokka kohti Hampurin lentokenttää… Kyydissä Maurin vanhemmat Horst ja Sabine, Maurin sisko Lena ja sen miekkonen Rene. Matkalta poimittiin messiin vielä Angelika…Kentällä meitä odotti Maurin velipuoli Oliver ja sen naisystävä Jordis. Kone lähti kohti Turkkia puoli seitsemän aamulla. Turkkiin päästiin hyvissä ajoin yhdentoista maissa. Lentokentältä ajettiin vielä hetki bussilla hotellille. Satoi mutta oli tosi lämmintä, jänskätti vähä että millanenkohan loma tästä ny tulee ku joka paikka tulvi vettä. Lentokentällä tavattiin Alex, Angelikan poika joka työskentelee Dubaissa. (Se pyys mua ja Mauria sen luo kylään !)  Hotellin aulassa tavattiin vielä Horstin sisko Birgit ja sen poika Basti ja niin oli loma poppoo kasassa J Kaikilla oli kahden hengen huoneet, jopa mä ja Mauri saatiin oma :D Hotelli paikka näytti aluks vähän ankeelta, mutta johtui pelkästään ilmasta. Käytiin syömässä buffetissa, joita on koko alue tulvillaan ja koko ajan saa eri puolilta ruokaa niin paljo ku jaksaa syödä ! Myöhemmin käveltiin vähän ympäri hotelli aluetta, Rene ja Mauri meni uimaan vaikka oli melko viileetä… Illalla seittemältä oli edessä taas buffet :D Joka päivälle on joku teema, esim. Italia, Välimeri jne … Mut tietty löytyy aina perus ranskikset, salaatit sun muut hörsselit ja hedelmäpöytä on ihan herkku ! Luumut on sika hyviä J

Aamu alkoi taas mukavasti yhdeksän maissa aamupalabuffetilla. Ruokaa ihan liikaa ja söin kans ihan liikaa. Ihania pannereita, lättyjä, croissanteja, muroja, leipää, puuroa, kiisseliä, jugurttia, hedelmiä… Semmosta pientä vaa :D Ruoan jälkeen mentiin heti biitsillä. Ranta on ihan kivenheiton päästä ja sieltä varattiin mukava alue meille kaikille. Merivesi oli tosi lämmintä ku sinne uskaltauduin. Aallot vaan oli mulle liikaa :/ Kävin myös pedikyyrissä, tuli hienot varput J Illalla seitsemältä oli taas buffet minkä jälkeen mentiin baariin kaikki. Sielläkin kaikki all inklusive, saa juoda niin paljo ku haluaa :D Mulle vaan ei oikeen mikään maistu, join vähän baileysiä. Puoli kymmeneltä on joka ilta jonkunlainen show, käytiin siellä pikasesti Oliverin ja Jordisin kanssa. Työntekijät piti tänään tanssi show:n, oli aika hassu J

Tiistai jatkui samaan malliin syöden ja rannalla loikoillen. Alexin kanssa mentiin päivällä syömään meksikolaiseen paikkaan, missä sai tilata annokset, mutta silti ilmaista. Tilattiin vähä kaikkea ja maisteltiin. Oli hyvää ! Kolmelta mentiin Lenan kanssa Body Work tunnille. Koko päivän on kaikenlaisia tunteja mihin saa mennä ihan kuinka haluaa. Oli hiukka rankkaa lihaskuntoa !! Puoli viideltä lähdettiin kaikki läheiseen Belekin kaupunkiin shoppaileen… Ostin kaksi Ed Hardyn paitaa. Oli yllättävän kallista, mutta me oltiinkin pääkadulla missä on kunnon turistihinnat. Illalla kuulin Kauhajoen tapauksesta ensiksi Emmalta. Oli kauhee epätietoisuuden olo eikä oikein tienny mitä pitäis ajatella… Meidän kauhajoki… :/ Tällä kertaa illalla oli kiinalainen sirkus. Se oli ihan ok, ei mikää kovin huippu mutta ihan viihdyttävä. Istuskeltiin siellä vielä jonkun aikaa show:n jälkeenkin…

Keskiviikkona mentiin ekaa kertaa vesiliukkareihin ! Laskin ekaks yhdestä jota luulin ihan lällyks ja siinä meniki ihan sika lujaa! Sit laskettiin Maurin kanssa yhdessä sellaista hauskaa mäkeä, joka oli u:n muotoinen eli liu'uttiin sitä edes takas. Sain hiukka kipeetä perseeseen :D Oltiin tänäänkin Lenan kanssa Body Workissa, onneks oli eri lihakset:D Myöhemmin käytiin taas Belekissä, Horst halusi ostaa kellon ja vietiin eilen ostettuja housuja lyhennettäviksi. En ostanut mitää, turistihinnat hirvitti ja harmitti ku luulin et pääsis tääl kunnolla shoppaileen :/ Iltabuffetin jälkeen oli hotellialueella pieni muotoinen basar, eli joku torin tyyppinen. Ostettiin sieltä Maurin kanssa parfyymit, yhteensä 55 euroa. Ostin Lancomen Hypnosen ja Mauri öö… en muista J Eihän ne toki aitoja ollu, mutta tuoksu tuntui pysyvän ihan hyvin…

Torstaina oli Jordisin synttärit, se täytti 29 vuotta ! (En olis ikinä uskonu että Oliver, Maurin velipuoli täyttää ens vuonna NELKYT! se on niin pikkupoika :D) Hotelli järkkäs meille synttäriaamiaisen kakkuineen kaikkineen. Jordis sai lahjaksi Hamam hieronnan ja kasvohoidon. Tänään olin altailla ottaas vähä arskaa, kun ärsytti se kaikki hiekka rannalla. Jordis ja Oliver haastoi mut ja Maurin pöytätennis kisaan, mutta voittajasta ei oikein päästy selville J Kokeilin tänään venyttelyä, oli aika turha kun halusin jalkoja venyttää mut venyteltiin käsiä, niskaa ym turhuuksia :D Sen jälkeen oltiin koko nuoriso pelaamassa biitsiä, oli sika kivaa, vaik käsivarret tuli aika kipeeksi. Illalla mentiin ala carte ravintolaan (tästä piti maksaa) juhlistettiin vähän Jordisin synttäreitä. Ruoka oli kivaa vaihtelua buffeteille, pöytään tuotiin kaikenlaisia turkkilaisia ruokia. Illalla istuskeltiin hetken parissa baarissa ja Jordis pakotti mut koko ajan mukaan vaikka olin tosi väsyny..

Perjantai aamulla vein Jordisia ja Oliveriakin vähän mun kanssa urheileen. Oli taas aika rankka lihaskunto osio. Muuten päivä kului rannalla. Ja Lenan kanssa mentiin iltapäivällä vielä Body Workiin ja Hip hop tunnille. Tanssitunti oli ihan sika kiva J

Lauantai aamulla oli tiedossa iso basar Belekissä ! olin ihan innoissani! Mentiin Maurin kanssa kahden ja tehtiin vaikka mitä löytöjä ! Hinnatkin oli nyt sopivammat ja hyvin tingittävissä :D Ostin kellon, jonka hintaa tiedustelin kolmesta eri paikasta… ekassa 35, toisessa 25 ja kolmannessa 65 :D Sain sen lopulta 25 eurolla ja Mauri osti myös hienon kellon 30 eurolla. Ostin Adidaksen, Puman ja Ed Hardyn vetoketjutakit jotka oli kaikki vain 10 euroa/ kipale. Ei parasta laatua, mutta tarviin jotain lämmintä ja on ne hienoja J Sit ostin 4 paitaa/toppia, halvimmillaan 3 euroa… Puman olkalaukun koulua varten 15 euroa. Yhdet hienot housut 30 eurolla ja alusvaatteita. Mauri osti myös parit farkut, paitoja ja boksereita. Kun päästiin biitsille päätettiin mennä ajaan Banaanilla ! Oli ihan sika kivaa, enkä edes tippunu kyydistä J Se oli siis sellainen kumi sydeemi jota vedettiin veneen perässä.

Sunnuntaina odotti paluu Saksaan… Lento lähti onneks vasta illalla joten oli vielä aikaa ottaa aurinkoa ja syödä J Lennot meni hyvin ja oltiin perillä puolilta öin. Mahtava reissu ja Maurin perhe/suku on niin mukava ! Säät oli koko ajan hyvät, aurinko porotti ja asteita joku 30. Kyllä kelpas J