Tänään käytiin vielä avaamassa mulle tili tänne Saksaan, jotta Britalle on maksaminen mulle helpompaa ja mun ei tarvi aina maksaa kun nostan rahaa tai käytän korttia täällä. Ihmetouhua ku tilin avaamiseen pitäis muka varata aika ...

Kolmen maissa Mauri tuli tänne ja lähdettiin koirien kanssa lenkille. Aluksi oli jotain pientä ongelmaa Dannoverin kanssa (iso ja pentu :P) en oikein osaa vielä käskyjä saksaksi ja Mauri nyt ei vaan tajua koirista mitää :D Lenkki meni kuitenkin hyvin. Vähän rytmin kanssa ongelmia kun Gunther (?) on 10 ja tämä Dannover n. vuoden...

Lenkin jälkeen lähdettiin täältä Britan luota. Tarkoitus mennä Maurin työ mutta ei koskaan keritty :D Vietiin Britan lakanoita johonkin kuumamankelointiin ja käytiin työkkärissä, mut se oli kiinni .. Sitten mentiinkin katsomaan Theon uimista Sabinen kanssa. Jonna-vauvakin oli siellä ja edelleen ihan yhtä karvainen ja uninen. Kerran se avasi silmiä mut eipä sieltä ryppyjen alta varmaan juuri mitään näkynyt... Sitten käytiin Maurin kanssa ostamassa mulle kännykkäliittymää, mutta kaupassa sanottiin että niitä saa nykyään vaan netistä ja netissä sanottiin että osta startti paketti :P Ei sitten tullu liittymää.

 

1631278.jpg

Lopuksi käytiin jätskillä ^^ Mauri söi ranskalaisia = Vanilla jäätelöä ja mansikkahilloa :) siistiä.

Kuuden maissa lähdettiin takaisin tänne Kohrsille.. Mauri lähti melko pian ja me syötiin kevyttä illallista Britan ja lasten kanssa. Sitäkään mun ei tarvinnu tehdä... mm... Lapset alkaa näyttään jo todellista luontoaan :P interesting

Ruoan jälkeen sain kuitenkin uuden jokapäiväisen tehtävän: Opettaa Christiania Englannissa :) 15-30 minsaa päivässä kyselen siltä sanoja ja autan kotiläksyissä. se oli kivaa :) Christian on niin suloinen... Joskus kun hän ei tiedä mitä sanoa englanniksi hän mutisee niin epäselvää saksaa ettei toivoakaan että ymmärtäisin :)

Äsken taisin vasta tajuta senkin että mulle taitaa olla illat ihan vapaata :) Pitäisi tehdä se työsopimus, jotta tietäisin vähän ajoista ja sellaisistakin... ei tarvitsisi kokoajan kysellä että onko jotain hommaa...

Kaiken kaikkiaan eka päivä oli ... okei :) Lapset on vielä aika vaivaantuneita.. ja ehkä mä niitäkin enemmän .. Tänään tuntui että olin välillä vaivaksi Britalle kun kyselin koko ajan mitä voisin tehdä... Huomenna olen yksin kotona ja ainut tehtävä on oikeastaan käydä Dannoverin kanssa lenkillä. William tulee kyllä jo puoli 12 kotiin, pitäisi vissiin herätä ennen sitä :D